1 Temmuz 2012 Pazar


Aylardır sana yazıp yazmama arasında gidip geliyorum.yazmak istemediğimden değil ne yazacağımı bilmediğimden kararsızlığım.
Çok çaresizim önünde diz çöküp ağlamak istiyorum sadece seni görebilmek sana dokunabilmek için…
Sana yalvarmak istiyorum hayatımdaki en önemli kişi olduğunu düşünerek geçiyor her günüm…
Geçmişte yaptığım salaklıklar için teker teker özür dilemek istiyorum
Konuştuğumuz sesinini duyduğum her gecenin özlemini çekiyorum.
Sınava hazırlanıyorum tek amacım seninle aynı şehirde yaşamak ve seni görmek…
Kimse beni anlamıyor kafamın içinde sürekli fırtınalar kopuyor büyüdüm diyorum bu gün büyüdüm diyorum bir sonraki gün bakıyorum yapmam gereken yeni bir şey ve hayatıma kattığım yeni bir şeyler oluyor..onun için geçmişteki salak olarak aklında kalmak orada olmak istemem…
Seni çok seviyorum ekmek gibi su gibi en sevdiğim yemek gibi seni düşünüyorum her an sesini duymak istiyorum kimsenin sesi senin gibi bana huzur vermiyor seni çok özlüyorum..
Senden bir şey istemiyorum sadece sesini duymak konuşmak istiyorum belki bu yazdıklarım sana komik gelebilir ama 1 yıldır her an aklımdasın seni unutamıyorum…
Her gün emre aydın dinliyorum çok salakça ama evet bunu yapıyorum…bazen sabahlara kadar aynı şarkıyı dinliyorum sanırım hala küçük bir çocuğum…
Hayatında hep kimsenin olmadığı hayaliyle yaşıyorum birine sevdiğini söylediğinde benim için yıkım olmuştu..yanına geldiğimde gözlerine bakamadığımda ağlamamak için kendimi zor tutmuştum bunu sana söyleyemedim ama öyleydim sana komik gelebilir eminim şu an gülüyorsun ama senin içini görebiliyorum bunu hissedebiliyorum sen benim ruh ikizimsin çok yalnızım çok çaresizim….
Balık beslemeye başladım hepsi çok güzeller bir balık kadar çaresizim herkese sahte gülücükler dağıtıyorum. Ağlamak istiyorum saatlerce günlerce hiç durmadan ama ağlayamıyorum…filmin sonunun son defa şarkısı gibi olmasını istemiyorum..
hep bir şansım daha olduğunu düşünerek yaşıyorum her gün her dakika her an seni düşünüyorum ve seni hala çok seviyorum….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder